Examen disertație
Ultima actualizare: 6 decembrie 2024.
EXAMEN DE DISERTAȚIE – FEBRUARIE 2025
Înscrieri: 20.01.2025 – 26.01.2025, între orele 9.00 – 13.00.
DOSARUL TREBUIE SCANAT ȘI ÎNCĂRCAT PE PLATFORMA DE ÎNSCRIERE.
PREDARE LUCRARE DISERTAȚIE ÎN FORMAT ELECTRONIC: 20 IANUARIE 2025.
Susținerea Lucrării de disertație va avea loc fizic.
Regulamentul susținerii Examenului de disertație – februarie 2025
EXAMEN DE DISERTAŢIE: 04.02.2025; orele se vor stabili de către fiecare catedră.
*Lucrarea de disertație în formă finală i se va trimite doar electronic Secretarului de comisie al departamentului până la data de 20 ianuarie 2025, ora 12, însoțită de Declarația de integralist (Anexa 2; aceasta se semnează DOAR DUPĂ realizarea în Turnitin a Raportului de similitudine de către profesorul coordonator; aceasta trebuie să conțină avizul coordonatorului).
**Cerinţele minimale pentru redactarea şi pentru editarea lucrării de disertație se pot consulta aici.
***Titlul lucrării se scrie cu majuscule, în limba română.
ATENŢIE!
NU SE POT ÎNSCRIE LA DISERTAŢIE, MASTERANZII CARE NU ŞI-AU ACHITAT INTEGRAL TAXA DE ŞCOLARIZARE SAU/ŞI EXAMENELE AUDIENTE!
DOCUMENTE NECESARE PENTRU ÎNSCRIERE LA DISERTAŢIE
1. FIŞĂ DE ÎNSCRIERE (generată de platforma de înscriere);
2. DECLARAŢIE DISERTAŢIE INTEGRALIST (Anexa 2; Se semnează doar DUPĂ realizarea în Turnitin a Raportului de similitudine de către profesorul coordonator.);
3. RAPORTUL DE SIMILITUDINE;
4. *Absolvenţi cu licenţă la UBB: DIPLOMA DE LICENŢĂ;
5. *Absolvenţi cu licenţă la alte universităţi: DIPLOMA DE BACALAUREAT+FOAIA MATRICOLĂ LICEU (scanate față/verso după documentele originale) și DIPLOMA DE LICENŢĂ + SUPLIMENTUL LA DIPLOMĂ (scanate față/verso după documentele originale);
6. *Pentru absolvenţii care au fost admişi la concurs/studii pe baza atestatului/adeverinţei de echivalare a studiilor, a scrisorii de acceptare, a ordinului ministrului etc., trebuie: atestatul/adeverinţa de echivalare a studiilor, scrisoarea de accept, ordinul ministrului etc., după caz, și actul de studii şi anexele respectivului act;
7. CERTIFICAT DE NAŞTERE (scanat după documentul original);
*În cazul studenţilor străini se depune şi o copie a paşaportului şi o traducere autorizată a certificatului de naştere;
8. 2 FOTOGRAFII ¾ (fotografii identice, pe un fundal uniform, să nu mai fi fost folosite anterior: fără urme de capse, ştampile sau agrafe de birou ruginite) – DOAR PENTRU ABSOLVENȚI MAI VECHI DE ANUL 2015. Fotografiile se vor depune LA SECRETARA DE SECȚIE ÎN PERIOADA DE ÎNSCRIERE LA LICENȚĂ;
9. LUCRAREA DE DISERTAȚIE (se încarcă în platformă în format PDF);
10. DOVADA ACHITĂRII TAXEI DE ÎNSCRIERE – UNDE ESTE CAZUL* – 1500 Ron.
ATENȚIE:
- În cazul înscrierii la examenul de finalizare a studiilor mai târziu de 3 ani de la data absolvirii se percepe taxă de înscriere;
- În cazul nepromovării examenelor de finalizare a studiilor în una din cele două sesiuni consecutive (ianuarie, iunie), acestea pot fi susținute într-o sesiune ulterioară, cu suportarea de către candidat a taxelor aferente.
Nu se încarcă în platformă scanări după documente legalizate, doar după actele originale!