Cereri – Formulare – Adeverințe – Anunțuri
Ultima actualizare: 06 februarie 2024.
PENTRU ABSOLVENȚI ÎN SITUAȚIE DE PENSIONARE
Atenție! Atât detaliile de mai jos, cât și cererea sunt valabile DOAR la Facultatea de Litere, Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca și trebuie depuse doar de absolvenți ai acestei facultăți.
Eliberarea unei astfel de adeverințe durează minimum 3 zile lucrătoare. Este recomandat ca aceasta să se trimită prin e-mail la lett@ubbcluj.ro. După confirmarea primirii cererii, solicitantul va fi contactat pentru a intra în posesia adeverinței, având următoarele posibilități:
-
ridicarea prin prezentare personală la facultate;
-
ridicarea printr-un reprezentant anunțat cu nume complet;
-
primirea prin poștă prin plic autoadresat (se trimite un plic autoadresat și timbrat într-un alt plic către Facultatea de Litere. Solicitantul va fi anunțat prin e-mail sau telefonic de expedierea plicului autoadresat, Facultatea de Litere neasumându-și răspunderea situației expedierii după ce acest plic a fost plasat la Poșta română.);
-
trimiterea unui curier rapid la Facultatea de Litere, anunțat din timp la facultate de către solicitant.
Pentru mai multe detalii, contactați secretarul responsabil de Biroul de INFORMAȚII.
PENTRU STUDENȚI ÎN PERIOADA SESIUNII
SESIUNE VARĂ
PENTRU STUDENȚI
DIVERSE CERERI ÎN TIMPUL ANULUI UNIVERSITAR
ANUNȚ PRIVITOR LA RETRAGEREA DE LA STUDII
Pentru retragerea de la studii, studentul trebuie să se prezinte personal sau printr-un împuternicit (cu procură notarială) la Secretariatul Facultății de Litere, la secretarul responsabil de specializarea principală a studentului. Programul cu publicul: luni-vineri, 9-12. Este recomandat ca, înainte de prezentarea la Secretariat, secretarul responsabil să fie contactat prin E-MAIL.
ANUNȚ PRIVITOR LA RECUPERAREA DOSARULUI CU DIPLOME DUPĂ ABSOLVIRE (în timpul anului universitar)
În cazul în care absolventul nu s-a prezentat la facultate pentru ridicarea dosarului cu diplome imediat după absolvirea facultății (în lunile iunie-iulie), pentru recuperarea acestui dosar în restul anului universitar, studentul trebuie să se prezinte personal sau printr-un împuternicit (cu procură notarială) la Secretariatul Facultății de Litere (la secretarul responsabil de specializarea principală absolvită). Programul cu publicul: luni-vineri, 9-12. Este recomandat ca, înainte de prezentarea la Secretariat, secretarul responsabil să fie contactat prin E-MAIL.
ANUNȚ: Toate cererile care presupun eliberarea situației școlare în avans sau a unei situații școlare vechi durează minimum 5 zile lucrătoare. Acestea se solicită la Facultatea de Litere, dar se ridică de la Direcția ACTE STUDII UBB, pe bază de PROGRAMARE.
Se percepe o taxă de reînmatriculare de 300 RON. Pentru alte detalii despre taxe în caz de reînmatriculare, se contactează secretarul responsabil de specializarea principală a studentului.
Cererile de cazare pentru anii 2 și 3 licență sau anul 2 master se depun în perioada iulie – august.
Cererea trebuie însoțită de:
-
copie CI student;
-
copie CI plătitor;
-
extras de cont cu toate plățile către UBB;
-
extras de cont cu IBAN-ul contului în care se dorește restituirea.