Gradații de merit

Metodologia cadru, Litere UBB

Numărul de gradații de merit disponibile la nivelul Facultății de Litere UBB

Anexele necesare înscrierii (conform Metodologiei cadru de mai sus (pctele a. – d.) și a discuțiilor noastre din Consiliu (pctele e.-f.); Conform amendamentelor Regulamentului în Senat.

Calendar Facultatea de Litere

pentru concursuri de acordare a gradațiilor de merit de către UBB,

 septembrie – 2025

  • 16 septembrie  – aprobare comisii de evaluare a gradațiilor de merit de către Consiliul Facultății și Consiliul de Administrație al UBB, numirea comisiilor prin decizia rectorului UBB
  • 17  septembrie – afișarea concursului/calendarului la nivelul facultății
  • 22 – 24 septembrie (ora 15.00)  –  înscrierea candidaților
  • 25-26 septembrie – evaluarea candidaților de către comisia de evaluare și afișarea rezultatelor evaluării
  • 29 septembrie – depunerea contestațiilor
  • 30 septembrie – soluționarea contestațiilor
  • 1 octombrie – validarea rezultatelor finale de către Consiliul Facultății și afișarea rezultatelor finale (în cazul gradațiilor acordate la nivel de facultate)
  • 1 octombrie – afișarea rezultatelor finale

 

Dosarul de concurs al candidatului trebuie să cuprindă următoarele documente, semnate de către candidat (în original):

a) cererea de înscriere la concurs (Anexa 1);

b) CV-ul în format Europass;

c) fișa de autoevaluare, pe ultimii 5 ani universitari (Anexa 2.1. pentru personalul didactic și Anexa 2.2. pentru personalul didactic auxiliar);

d) declarația pe propria răspundere privind faptul că informațiile se referă la propria activitate desfășurată în UBB și corespund adevărului (Anexa 3);

e) fișa de evaluare de către conducere pe ultimii 3 ani (fișa Qualitas)

f) printscreen-uri care dovedesc existența unui cont personal afiliat instituțional UBB pe platformele Google Scholar, Web of Science și Orchid”

              (Nota: Anexa 5.1, cu Criteriile de evaluare pe facultate, conform căreia se completează fișa de autoevaluare de către candidați (Anexa 2.1) și se calculează punctajele de către comisia de evaluare/contestații în Grila de apreciere (Anexa 6.1)

              – Anexa 6.1, Grila de apreciere, care se adresează comisiilor de evaluare/contestații:

Dosarele electronice vor fi trimise în format electronic pe adresa doamnei secretar-șef Claudia Botezatu (claudia.botezatu@ubbcluj.ro) pentru a fi înregistrate și trimise mai departe Comisiilor de evaluare.

Acest site folosește cookie-uri pentru a vă oferi o experiență optimă de navigare. Unele sunt esențiale, altele ne ajută să îmbunătățim funcționarea site-ului. Continuarea navigării implică acceptarea acestora. Detalii în Politica de utilizare a cookie-urilor.
Accept
Respinge
Privacy Policy